4 hours ago with 17381 notes Reblog / via / source

'Women do not forget. Women do not forgive.’




4 hours ago with 35 notes Reblog / via / source
Endless list of favorite people: (3/?) 
↪ Holland Roden
tagged as: I defiantly want to be on her;  and be her;  i've made my decision;  



4 hours ago with 172 notes Reblog / via / source

samkatdiz:

30 Day OTP Challenge

Day 5 Kissing: Sterek

tagged as: help that's so cute;  and amazing holy shit;  



5 hours ago with 17 notes Reblog / via / source

mischieffmanaged:

“Have confidence in who you are and don’t be afraid to go for what you really want in life.” 

tagged as: she's so fucking beautiful god damnit;  I don't know if I want to be her or be on her;  fuck;  



14 hours ago with 86286 notes Reblog / via / source

cravings:

things i drop

  • my phone
  • my food 
  • my pens
  • my grades
  • the bass 



14 hours ago with 101699 notes Reblog / via / source

ruffiansonships:

This was the greatest moment ever.




14 hours ago with 46303 notes Reblog / via / source



14 hours ago with 880 notes Reblog / via / source

runningrepublican:

"what’s being a history major like?"

image

tagged as: this is so accurate;  I'm not a history major;  just doing it in college and still accurate;  fuck history man it's a shit subject;  



14 hours ago with 91457 notes Reblog / via / source

vermofftiss:

anuminous:

Public Service Announcement from Megan Fox promoting Jennifer’s Body (2009)

Fuck yeah. Best PSA ever seen.

That… did not end the way I expected it to.




14 hours ago with 229907 notes Reblog / via / source

When yah parents talking to they friends and you ready to go.




14 hours ago with 31461 notes Reblog / via / source



14 hours ago with 379 notes Reblog / via / source

bellafarella:

"You wanna fuckin die?" - Mickey

Clearly Mickey is not happy with Ian still working at the gay club but he can’t force him to do anything. He goes there with him, watches him and gets rid of dirty old men who try to touch what’s his. I LOVE this scene, like we all do, because it just shows how much Mickey has grown. He’s at a gay club (which he’s still clearly uncomfortable with), watching over Ian, protecting him, and kissing him in public. And the look Ian gives him is the best, “it’s ok look where you are” kind of look. And that kiss like c’mon!

tagged as: yes;  



14 hours ago with 18 notes Reblog / via 

im-an-assbutt:

*accidentally follows porn blog on Jesus birthday*

What do you mean Easter isn’t Jesus’s birthday?




14 hours ago with 18 notes Reblog 

*accidentally follows porn blog on Jesus birthday*




14 hours ago with 281698 notes Reblog / via 

pocosun:

nitemarephantom:

#omg their reactions tho i mean krum is like fuck yeah and fleur is all yeah bitches who else but me!?! and then there’s cedric who’s like well duh i’m pretty and then harry is like fuck why is it always me

#fuck #just one year #can I just have one year of peace

Harry Potter and the Sorcerer’s No

Harry Potter and the Chamber of Go Away

Harry Potter and the Prisoner of Fuck Off

Harry Potter and the Goblet of One Fucking Year

Harry Potter and the Order of the What the Hell

Harry Potter and the Half-Blood Shit

Harry Potter and the Deathly Damn It


© JASONDILAURENTS